Bestelling & levering
Wij streven ernaar om het bestel- en leverproces zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht je onverhoopt toch tegen vragen of andere problemen aanlopen dan kun je gerust contact opnemen met onze klantenservice.
Bestelproces
Wanneer je bij Mijnskelter.nl één van onze producten wilt bestellen dan dien je eerst op de productpagina het gewenste product aan de winkelwagen toe te voegen. Dit doe je door op de groene knop met "Toevoegen Aan Winkelwagen" te klikken.
Hier is het belangrijk om te controleren of je de juiste varianten geselecteerd hebt. Als dit allemaal in orde is dan druk je op de knop "Afrekenen". Op de informatiepagina dien je de juiste adresgegevens in te vullen, let goed op dat alle gegevens correct ingevuld worden. Wanneer deze gegevens correct zijn ingevuld kun je op de knop "Verder Naar Verzendwijze" drukken.
De "Verzending" pagina biedt de mogelijkheid om nogmaals de opgegeven adresgegevens te controleren. Verder kun je zien dat iedere zending €5,95 verzendkosten rekent, bij een bestelbedrag boven €80,00 zijn de verzendkosten €8,95 en bij een bestelling boven €200,00 zijn de verzendkosten €11,95. Als blijk van waardering voor onze klanten nemen we namelijk altijd één vast tarief van de verzend- en leverkosten voor eigen rekening. Je kunt nu verder door op de knop "Verder naar Betalingswijze" te drukken.
Bij de betaalmogelijkheden heb je de keuze uit diverse betaalmogelijkheden. Op Mijnskelter.nl zijn alle betaalmogelijkheden voorzien van SSL versleuteling, dit betekent dat je bij ons altijd verzekerd bent van een veilige betaalomgeving.
Nederlandse klanten:
- iDEAL
- Paypal
- Creditcard
Belgische klanten:
- Bancontact
- Paypal
- Creditcard
Nadat je de juiste betaalmethode hebt gekozen dien je op de "Bestelling voltooien" knop te drukken waarna je wordt doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van de door jou gekozen betaalmethode. Volg de instructies op de desbetreffende pagina op om je bestelling af te maken. Mocht je onverhoopt hinder ervaren bij het plaatsen van je bestelling dan kun je altijd contact met ons opnemen.
Voor 15:00 besteld? Zelfde dag verzonden
Heb je jouw ideale skelter gevonden op onze website? Dan wil je daar natuurlijk zo snel mogelijk van gaan genieten! Daarom zorgen wij ervoor dat je bestelling vrijwel altijd de zelfde dag nog wordt verzonden wanneer je voor 15:00 je bestelling plaatst.
Om er zeker van te zijn dat je bestelling vandaag nog wordt verzonden kun je altijd even (telefonisch) contact opnemen. Ons service team staat klaar om je te woord te staan en helpt je graag bij het maken van de juiste keuze.
Let op:
Door de recente maatregelen omtrent het COVID-19 virus kan het zijn dat de levertijd langer duurt. In deze onzekere tijden kunnen onverwachtse hinderingen plaatsvinden waar wij geen invloed op hebben. Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo spoedig mogelijk te laten bezorgen. Excuses als dit invloed zal hebben op uw bestelling.
Risicovrij verzonden
Je pakketje wordt verzekerd verzonden en voorzien van een track & trace code. Hierdoor is het bestellen van een skelter via onze website geheel risicovrij. Maak je geen zorgen om verborgen kosten, wij zijn hier transparant in. De bestellingen met een waarde tot €80,00 hebben €5,95 verzendkosten, bestellingen met een waarde boven de €80,00 hebben €8,95 verzendkosten en bestellingen met een waarde boven de €200,00 hebben €11,95 verzendkosten.
Retourneren
Wanneer je bestelling geleverd is heb je in ieder geval 30 dagen de tijd om de skelter te proberen. Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn dan kun je het product zonder opgave van reden simpelweg retour sturen. Let er wel op dat het product in nieuwstaat dient te verkeren. Heb je vragen over ons retourbeleid? Dan kun je de pagina over het herroepingsrecht bekijken. Als je liever persoonlijk wordt geholpen dan kun je uiteraard gerust contact met ons opnemen.